Ha már itt tartasz, akkor bizonyára van - vagy legalábbis nekiálltál az éves értékesítési terved kidolgozásának. Ebben a cikkben igyekszem egy olyan könnyen emészthető, kis utána járással megvalósítható...
Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor feltehetően...
Az elmúlt héten került megrendezésre a BKIK és az MKIK közös szervezésében egy a szakképzéssel, és annak gyakorlati tapasztalataival foglalkozó szakmai kerekasztal rendezvény „Jó gyakorlatok a szakképzésben”...
Az epizód célja, hogy felhívjuk a figyelmeteket arra, 2023-ban sem kerülheted el a social platformokon való jelenlétet! Bakos Kata és Imre Annamária voltak a beszélgetőtársaim. Hallgassátok és mondjátok...
Az epizód célja, hogy felhívjuk a figyelmeteket arra, 2023-ban sem kerülheted el a social platformokon való jelenlétet! Bakos Kata és Kis Arnold voltak a beszélgetőtársaim. Hallgassátok és mondjátok...
A bolt belső arculatának kialakítása nem csupán szervezési és technikai kérdés. Az eszközöknek jelentős szerepe van a termékek bemutatásában, fel- és megismerésében, ezért reklámeszközként is funkcionálnak,...
Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, hogy melyik...
Nos, elérkezett egy téma, amire talán sokan kíváncsiak. Formák, ragasztók és rétegek. Egy „elforgatta a gép” vagy „lecsapta a sarkát” cikk. Itt mindenre választ kapunk, ugye? Aki figyelmesen végigolvassa...
Az előző cikkek folytatásaként a szemüveg ellenőrzésével, „meo”-jával és kiadásával fogunk foglalkozni. A múltkor kiválasztottuk, hogy mi módon készüljön el, és azóta vissza is tért már hozzánk a kész...
Videósorozatunk következő részében betekintést nyerhettek az Optikalász Optika mindennapjaiba, fejlődésének szakaszaiba. Fantasztikus sikerek és a hozzá vezető rögös út: Gerő Patrícia vendége Fábián Nóra...
Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is felismerték. Rengeteg...
Kedves Üzlettulajdonosok, üzletvezetők, reklamációkkal foglalkozó kollégák!
Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak van szüksége. Egy...
A jó szoftver nem hátráltat - ez az egy mondat a mai cikkem fő üzenete. Nem is gondolnánk, de vannak olyan cégek akik csak és kizárólag optikáknak készítenek szoftvert, akik nap mint nap azért dolgoznak,...
Juhász Ferenc soron következő cikkében ezúttal a fúrt keretekről lesz szó!
Egy optika digitalizációjának első lépése a vizsgálati kartonok lecserélése elektronikus megoldásra. Ebben a cikkben összegyűjtöttem, milyen előnyökkel jár az átállás, hogyan válik kényelmesebbé a munka...
Az előző cikkek folytatásában maga a szemüveg elkészültének lehetőségét vizsgálom meg. Itt nem kizárt némi átfedés az Optikai Magazin öt évvel ezelőtti egyik-másik cikkével (felsorolás a cikk végén), de...
- avagy marketingkommunikációs eszközök sikeres és eredményes használata az értékesítésben
Életünkben egyre hangsúlyosabbá válik a digitalizáció. Aki már használja a netbankot, az biztosan nem fog sorban állni a postán, hogy befizessen egy csekket, vagy aki SMS-ben fizeti a parkolást, az garantáltan...
Egy madárcsicsergős tavaszi délutánon csengetnek egy kertvárosi ház ajtaján. Rövid várakozás után az ajtó nyílik és az éppen takarító háziasszony meglepetten kérdezi nem várt látogatóját: - Üdvözlöm!...