Magyarországon világhíres - 2. rész

Magyarországon világhíres - 2. rész

Ha meghatároztátok a célcsoportot, kiaknáztátok a rendelkezésre álló social és egyéb platformokban rejlő lehetőségeket, és az előző cikk alapján rájöttetek, hogy még több “Magyarországon világhíres” márkával...

Magyarországon világhíres - 1. rész

Magyarországon világhíres - 1. rész

Bizonyára sokan ismertek olyan termékeket, mint például Béla bácsi pálinkája vagy a szomszéd néni kertjében termő világhíres paradicsompaprika, esetleg más izgalmas gyümölcsök, és olyan márkák, akár divat,...

Neked milyen az éves sales terved?

Neked milyen az éves sales terved?

Ha már itt tartasz, akkor bizonyára van - vagy legalábbis nekiálltál az éves értékesítési terved kidolgozásának. Ebben a cikkben igyekszem egy olyan könnyen emészthető, kis utána járással megvalósítható...

Én és Én meg az optikám - 2. rész

Én és Én meg az optikám - 2. rész

Ahogy ígértem folytatjuk. Az előző részben elmeséltem, hogy hogy ismerkedett meg a szakmával és hogy miért fontos, hogy egyértelműen tudd mi az ami megkülönböztet a “szomszédtól”.

Én és Én meg az optikám - 1. rész

Én és Én meg az optikám - 1. rész

Hogyan lettem optikus? Kaptam egy megkeresést, ami azért nem meglepő. Az már inkább meglepő, hogy ez a megkeresés nem egy konferencián vagy egy eseményen esetleg egy optikában történt, hanem egy Fiat...

Kreatív döntéshozatal

Kreatív döntéshozatal

“A felfedezés részben abból áll, hogy ugyanazt nézzük, mint mindenki más, de eltérően gondolkodunk róla.” (Szentgyörgyi Albert)

Egy szemüvegkeret útja és minden ami ezzel jár

Egy szemüvegkeret útja és minden ami ezzel jár

A mai podcast vendége, Bitter Zoli volt, akivel arról beszélgettünk, hogy milyen a szemüvegkeret ügynökök jelene, múltja és jövője. Szóba került, hogyan lett hangmérnökből optometrista, és miért szereti...

Sales éléskamra 4. - Döntéselmélet

Sales éléskamra 4. - Döntéselmélet

Egy kicsit szárazabb, mégis fontos témát hoztam a Sales éléskamrában. A téma apropója, hogy értékesítéskor, a vizsgálóban, tárgyalások során, mindig valamilyen problémával foglalkozunk. Így izgalmasnak...

SALES éléskamra 3. rész

SALES éléskamra 3. rész

A bolt belső arculatának kialakítása nem csupán szervezési és technikai kérdés. Az eszközöknek jelentős szerepe van a termékek bemutatásában, fel- és megismerésében, ezért reklámeszközként is funkcionálnak,...

SALES éléskamra 2. rész

SALES éléskamra 2. rész

Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is  felismerték. Rengeteg...