Ha meghatároztátok a célcsoportot, kiaknáztátok a rendelkezésre álló social és egyéb platformokban rejlő lehetőségeket, és az előző cikk alapján rájöttetek, hogy még több “Magyarországon világhíres” márkával...
Bizonyára sokan ismertek olyan termékeket, mint például Béla bácsi pálinkája vagy a szomszéd néni kertjében termő világhíres paradicsompaprika, esetleg más izgalmas gyümölcsök, és olyan márkák, akár divat,...
Ha már itt tartasz, akkor bizonyára van - vagy legalábbis nekiálltál az éves értékesítési terved kidolgozásának. Ebben a cikkben igyekszem egy olyan könnyen emészthető, kis utána járással megvalósítható...
Ahogy ígértem folytatjuk. Az előző részben elmeséltem, hogy hogy ismerkedett meg a szakmával és hogy miért fontos, hogy egyértelműen tudd mi az ami megkülönböztet a “szomszédtól”.
Hogyan lettem optikus? Kaptam egy megkeresést, ami azért nem meglepő. Az már inkább meglepő, hogy ez a megkeresés nem egy konferencián vagy egy eseményen esetleg egy optikában történt, hanem egy Fiat...
“A felfedezés részben abból áll, hogy ugyanazt nézzük, mint mindenki más, de eltérően gondolkodunk róla.” (Szentgyörgyi Albert)
A mai podcast vendége, Bitter Zoli volt, akivel arról beszélgettünk, hogy milyen a szemüvegkeret ügynökök jelene, múltja és jövője. Szóba került, hogyan lett hangmérnökből optometrista, és miért szereti...
Egy kicsit szárazabb, mégis fontos témát hoztam a Sales éléskamrában. A téma apropója, hogy értékesítéskor, a vizsgálóban, tárgyalások során, mindig valamilyen problémával foglalkozunk. Így izgalmasnak...
A bolt belső arculatának kialakítása nem csupán szervezési és technikai kérdés. Az eszközöknek jelentős szerepe van a termékek bemutatásában, fel- és megismerésében, ezért reklámeszközként is funkcionálnak,...
Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is felismerték. Rengeteg...