Leáldozott-e a hírleveleknek?

Leáldozott-e a hírleveleknek?

Tudom, 10-ből 9-en azt mondják ők maguk gyűlölik a hírleveleket. Ugyanakkor, ha megkérdezzük, hogy használtak-e fel hírlevélben kapott kuponkódot, érvényesítettek-e feliratkozóknak járó kedvezményt, esetleg...

Hogyan készülj fel egy látásvizsgálatra! - cikk a szeretemaszemem.hu-n

Hogyan készülj fel egy látásvizsgálatra! - cikk a szeretemaszemem.hu-n

Vörös Anikó, hálózatvezető, összeszedte a vásárlók és páciensek számára azokat az egyszerű, mégis nagyon fontos információkat, melyekkel hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a látásvizsgálatuk a lehető legpontosabb...

LJVB2024 - Rendeld meg a marketinganyagokat!

LJVB2024 - Rendeld meg a marketinganyagokat!

„Láss jól, vezess biztonságosan!” - közlekedésbiztonsági kampány 2024 A Magyar Optikus Ipartestület (MOI) 2024. szeptember 16. és november 19. között a Driving Experience Kft., a Hungaroring Groupama...

OptikAI marketing megoldások

OptikAI marketing megoldások

A mesterséges intelligencia évek óta jelen van, mégis robbanásszerűnek éreztük a 2023-as változást, amikor kisvállalkozások és magánemberek szintjén is használhatóvá és elérhetővé vált. Sokan ódzkodtak...

VideJÓ – mitől lesznek sikeresek a videóid?

VideJÓ – mitől lesznek sikeresek a videóid?

Az előző cikkben ott hagytuk abba, hogy érdemes belevágni a videós tartalomgyártásba, hiszen a tartalomfogyasztási szokások oly mértékben változtak meg, hogy a közösségi médiában ezek a legsikeresebb formátumok...

Miért vágj bele a videózásba?

Miért vágj bele a videózásba?

Egy átlagos közösségi média felhasználó naponta 80 percet tölt videók nézésével, abból a 2 órából, amit ezeken a felületeken tölt el. Ez őrületesen magas szám, és bizony érezhető, hogy ez a tendencia...

Ha van terved, minden könnyebb!

Ha van terved, minden könnyebb!

A kisvállalkozások legnagyobb ellensége az állandó időhiány, ami sokszor okozza, hogy a social megjelenések ad hoc jellegűek, vagy későn kapnak észbe és nem marad elég idő jól előkészíteni egy kampányt....

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni – 2. rész

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni – 2. rész

Az előző rész arról szólt, hogy miként érdemes kezelni a kommentelőket az üzleti felületeteken, milyen eszközök vannak a kezünkben az esetleges trollok kiszűrésére, leiskolázására vagy letiltására. Ebben...

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni! – 1. rész

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni! – 1. rész

Ismerjük a jelenséget a közösségi médiában, amikor a kommentek szinte érdekesebbek, mint maga a bejegyzés. Állhatunk egyszerre mindkét oldalon: tartalmat gyártunk az üzleti oldalainkra, csoportjainkba...

Egy újabb dolog amire nincs idő: céges blog ;)

Egy újabb dolog amire nincs idő: céges blog ;)

Fogjuk fel alapvetésnek, hogy a digitalizáció korában minden optikának van honlapja, és rendszeresen frissített social média felületei. Minderre azért van szükség, mert a vásárlás akkor is az interneten...

Nyereményjáték kisokos

Nyereményjáték kisokos

Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor feltehetően...

Elindult a MOI videó sorozata

Elindult a MOI videó sorozata

Elindult a Magyar Optikus Ipartestület videósorozata, melynek célja a végfelhasználók edukálása. A videóban olyan általános kérdésekre adunk választ, amely eloszlatja a szemüveggel, látásvizsgálattal és...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki  mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, hogy melyik...

Optikai HangAdó #7

Optikai HangAdó #7

Az Optikai Magazin elindítja az új podcast sorozatát, ahol az optikus szakma kérdéseit, aktuális történéseit fogja kibeszélni.

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak van szüksége. Egy...

Nőjj velünk, indulunk!

Nőjj velünk, indulunk!

Kedves Optikus Társaim! Nagy örömmel szeretném bemutatni Nektek az Optik Plusz Csoport legújabb szolgáltatását, amelyet a jelenlegi gazdasági helyzetet és a társulásunkban résztvevő tulajdonosok visszajelzéseit...

Interjú Stockinger-Bakonyi Györggyel

Interjú Stockinger-Bakonyi Györggyel

A sorozat második epizódjában egy olyan személlyel beszélgettünk, aki a szakma több területén is bizonyította kvalitásait, sokszínűségét. Változásokról, mindennapokról és tervekről beszélgetett Gerő Patrícia,...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 2. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 2. rész

A tartalom, amire sokan a legnagyobb mumusként tekintenek. A leggyakoribb elakadások ezen a ponton szoktak bekövetkezni, mert sokszor óriási fejtörést okoz, hogy mi is legyen az aktuális tartalom. Ha pedig...

Tanévkezdés 2022 szorongó őszén

Tanévkezdés 2022 szorongó őszén

Még pár nap van hátra a nyári szünetből, és az idei tanévkezdés speciális, hiszen a bizonytalan gazdasági helyzetnek köszönhetően máris megindult a lakosság körében a számolgatás: mire mennyit tudnak majd...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 1. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 1. rész

A social média jelenlét egyik alapvetése, hogy olyan tempóban változnak a trendek, a megjelenési formák, a felületek és a tartalomfogyasztási szokások, hogy még azok számára is kihívást jelent mindezekkel...