Tudom, 10-ből 9-en azt mondják ők maguk gyűlölik a hírleveleket. Ugyanakkor, ha megkérdezzük, hogy használtak-e fel hírlevélben kapott kuponkódot, érvényesítettek-e feliratkozóknak járó kedvezményt, esetleg...
Vörös Anikó, hálózatvezető, összeszedte a vásárlók és páciensek számára azokat az egyszerű, mégis nagyon fontos információkat, melyekkel hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a látásvizsgálatuk a lehető legpontosabb...
„Láss jól, vezess biztonságosan!” - közlekedésbiztonsági kampány 2024 A Magyar Optikus Ipartestület (MOI) 2024. szeptember 16. és november 19. között a Driving Experience Kft., a Hungaroring Groupama...
A mesterséges intelligencia évek óta jelen van, mégis robbanásszerűnek éreztük a 2023-as változást, amikor kisvállalkozások és magánemberek szintjén is használhatóvá és elérhetővé vált. Sokan ódzkodtak...
Az előző cikkben ott hagytuk abba, hogy érdemes belevágni a videós tartalomgyártásba, hiszen a tartalomfogyasztási szokások oly mértékben változtak meg, hogy a közösségi médiában ezek a legsikeresebb formátumok...
Egy átlagos közösségi média felhasználó naponta 80 percet tölt videók nézésével, abból a 2 órából, amit ezeken a felületeken tölt el. Ez őrületesen magas szám, és bizony érezhető, hogy ez a tendencia...
A kisvállalkozások legnagyobb ellensége az állandó időhiány, ami sokszor okozza, hogy a social megjelenések ad hoc jellegűek, vagy későn kapnak észbe és nem marad elég idő jól előkészíteni egy kampányt....
Az előző rész arról szólt, hogy miként érdemes kezelni a kommentelőket az üzleti felületeteken, milyen eszközök vannak a kezünkben az esetleges trollok kiszűrésére, leiskolázására vagy letiltására. Ebben...
Ismerjük a jelenséget a közösségi médiában, amikor a kommentek szinte érdekesebbek, mint maga a bejegyzés. Állhatunk egyszerre mindkét oldalon: tartalmat gyártunk az üzleti oldalainkra, csoportjainkba...
Fogjuk fel alapvetésnek, hogy a digitalizáció korában minden optikának van honlapja, és rendszeresen frissített social média felületei. Minderre azért van szükség, mert a vásárlás akkor is az interneten...
Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor feltehetően...
Elindult a Magyar Optikus Ipartestület videósorozata, melynek célja a végfelhasználók edukálása. A videóban olyan általános kérdésekre adunk választ, amely eloszlatja a szemüveggel, látásvizsgálattal és...
Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, hogy melyik...
Az Optikai Magazin elindítja az új podcast sorozatát, ahol az optikus szakma kérdéseit, aktuális történéseit fogja kibeszélni.
Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak van szüksége. Egy...
Kedves Optikus Társaim! Nagy örömmel szeretném bemutatni Nektek az Optik Plusz Csoport legújabb szolgáltatását, amelyet a jelenlegi gazdasági helyzetet és a társulásunkban résztvevő tulajdonosok visszajelzéseit...
A sorozat második epizódjában egy olyan személlyel beszélgettünk, aki a szakma több területén is bizonyította kvalitásait, sokszínűségét. Változásokról, mindennapokról és tervekről beszélgetett Gerő Patrícia,...
A tartalom, amire sokan a legnagyobb mumusként tekintenek. A leggyakoribb elakadások ezen a ponton szoktak bekövetkezni, mert sokszor óriási fejtörést okoz, hogy mi is legyen az aktuális tartalom. Ha pedig...
Még pár nap van hátra a nyári szünetből, és az idei tanévkezdés speciális, hiszen a bizonytalan gazdasági helyzetnek köszönhetően máris megindult a lakosság körében a számolgatás: mire mennyit tudnak majd...
A social média jelenlét egyik alapvetése, hogy olyan tempóban változnak a trendek, a megjelenési formák, a felületek és a tartalomfogyasztási szokások, hogy még azok számára is kihívást jelent mindezekkel...