Az LJVB kampány nyertesei
Köszönjük, hogy velünk voltatok és regisztráltátok a hozzátok vizsgálatra érkezőket a játékba.
Az online hirdetéseknek köszönhetően a kampány üzenete közel 1 millió egészségtudatos és az optikai témakörben érdeklődő emberhez ért el, és országosan közel 200 optika csatlakozott a kampányhoz. Köszönjük, hogy részt vettetek az első ilyen kezdeményezésben.
A kampányt kielemezzük, megnézzük, hogy min érdemes változtatni és igyekszünk optimalizálni, hogy jövőre túlszárnyalhassuk az első kisérleti évet.
A vásárló nyertesek listája egyébiránt a Szeretem a Szemem Facebook oldalán is kihirdetésre került.
Még hátravan azoknak az optikáknak a kihirdetése, akik a legtöbb vásárlót regisztrálták a játékba, akik szinténvezetéstechnikai tréninget nyertek 1-1 fő számára!
A nyertesek:
Optic World Exclusive Székesfehérvár
Optic World Zalaegerszeg
EMO Optika
Nekik is köszönjük, a nyereményetek átvételével kapcsolatban Varga Péter projektmenedzsert keressétek, minden nyertes optika 1 főt delegálhat a tréningre.
Köszönjük a részvételt, és hogy emellé az esszenciális üzenet mellé álltatok. A kampány végeztével is fontos, hogy tudatosítsuk a vásárlóinkban a rendszeres látásvizsgálat fontosságát, és az éles látás hatását a közlekedés biztonságára.
Üdvözlettel:
A MOI és a kampány szervezői